vineri, 19 aprilie 2013

Buna Ziua!

Cand am facut acest blog, ma gandeam ca o sa scriu o gramada de lucruri pe el. Dar treburile nu merg cum ma asteptam. N-am mai pus o postare de 2 ani si, de acum, cand voi avea timp liber, o sa ma straduiesc sa postez cat mai mult!
Ca prim subiect o sa scriu o mare plangere a mea:

am o consola de joc PS Vita. M-am inregistrat cu greu in sistem si a trebuit sa mint ca sunt in Bulgaria pentru ca nu aveau acolo Romania.Totul a mers bine pana a expirat sistemul update pentru internet (un download care iti permite sa ai toate noutatile din Playstation Store)(Playstation store e un fel de pag. in care iti apar jocuri de cumparat, versiuni demo gratuite, videoclipuri, retele de socializare si multe altele). Update nou nu s-a putut face din cauza ca Romania nu e privita foarte bine in strainatate.

Un comentariu: