miercuri, 13 noiembrie 2013



Dacă aş fi o cutie de suc



Dacă aş fi o cutie de suc, mi-ar plăcea să mă cheme Cutie Fantezistă Jucăuşă. Aventurile mele încep  când s-a terminat sucul din mine. Am fost aruncat, apoi m-a luat un câine în dinţii lui. Dupa 1km m-a lăsat jos. Peste un timp a început să bată vântul şi m-a dus în staţia de metrou. Am fost lovit şi am ajuns în metrou. Am fost lovit iar şi am ajuns pe scara rulantă. M-am uitat în jur,nu ştiam unde sunt,apoi am văzut o şcoală,am vrut să învăţ,dar am fost aruncat iar la gunoi.am fost dus la ghenă, apoi am alunecat pe unde nu trebuia şi am gasit un portal secret spre o fabrică de maşini. M-am urcat într-una dintre ele şi apoi a cumpărat cineva maşina,şi după câteva zile m-am trezit în Germania, unde m-a luat o veveriţă,care mai târziu m-a scăpat într-un lac. De acolo m-a luat un rechin şi m-a dus într-un avion. 

De-acum călătoresc în toate colţurile lumii si îmi caut casa. După 2,3 zile am căzut din avion în casa lui Moş Crăciun. De-acolo,Moş Crăciun mi-a dat nişte suc şi m-a reparat. Am fost pus în sac, dar de-acolo m-a furat un ren,care a fugit apoi până la mine acasă. Casa era în faţă,dar treceau foarte multe maşini.Cum să traversez? M-am gândit că dacă pun grăunţe pe jos,vine o pasăre şi mă urc pe ea. Planul a fost bun,dar m-a scăpat în horn. Am căzut. Din cer au căzut nişte haine,(care îmi veneau perfect),şi băieţelul a crezut că a fost Moşul cu o lună mai devreme. 

De data aceasta nu m-a aruncat la gunoi ci m-a dus la un cetru de reciclare unde m-am transformat într-un suport de pahare de lux. Pe mine se puneau numai pahare de argint, aur şi platină.Asta până m-am uzat şi iar am fost aruncat. Ce s-a întâmplat după,e o altă poveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu